content marketing
www.pexels.com

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Krajowego Rejestru Długów wynika, że wybuch ostatniej pandemii spowodował, że ponad połowa Polaków częściej sięga po telefon i więcej czasu spędza w Internecie.

W czasie pandemii zdalne kanały kontaktu stały się podstawą w codziennej komunikacji dlatego tak ważne jest prowadzenie ich w ciekawy i zachęcający klienta sposób.

Zaskakuj ciekawymi treściami na swojej stronie internetowej lub blogu.

Słowa wypowiedziane przez Bila Gates: Content is king! są nadal aktualne.

Jeżeli funkcjonujesz w branży, gdzie posiadasz dużą konkurencję warto zastanowić się nad strategią dotyczącą treści, która przyniesie Ci mierzalne rezultaty (z ang. content marketing).

W poprzednim moim artykule zapoznasz się z 3 TOP porady dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz Wskazówki dla marketingu treści, czyli tylko dobry content marketing w Twoich publikacjach

Do wskazówek tworzenia atrakcyjnych i przydatnych treści możemy zaliczyć:

  • Na pierwszym miejscu stawiamy naszych potencjalnych klientów.
  • Rozwiązywanie konkretnych problemów dotyczących naszej branży, postawienie siebie, bądź pracowników w roli eksperta danej dziedziny.
  • Przekonanie czytelników, że mogą ci zaufać, jesteś mistrzem w swoim fachu.
  • Czytelność, atrakcyjność wizualna i spójność tekstów.
  • Zoptymalizowanie strony pod kątem Google.

Jak to mawiał Lolson Zawadzki – Full Brain Marketer

 „Content marketing to długofalowa strategia,
która przynosi niezwykle efektowne rezultaty”.

www.pexels.com

Zrób test z wykorzystaniem płatnych reklam Google i Facebook Ads dla swojej firmy

Usługa płatnych reklam internetowych obecnie nazywana Google Ads, wcześniej znana jako Google AdWords ciągle się rozwija, ma się bardzo dobrze i zdobywa coraz większe uznanie.

Niektóre przedsiębiorstwa wydają na reklamy w Google Ads miesięcznie nawet 50 tysięcy złotych miesięcznie lub więcej! Wielu firmą się to bardzo opłaca, zyskują mnóstwo klientów i nie zawsze są to duże firmy czy korporacje. Zdarza się, że są to też firmy o lokalnym zasięgu.

Bardzo podobnie jest z płatnymi reklamami na Facebook Ads. To bardzo ciekawe, o dużej mocy narzędzie reklamowe, dzięki któremu jesteśmy w stanie idealnie trafić z przekazem do interesującej nas grupy docelowej.

Mamy możliwość zaadresować swoją reklamę do naszych potencjalnych klientów. Bierzemy pod uwagę takie czynniki jak lokalizacja, zawód, styl życia czy zainteresowania. Mało tego. Obecnie bez płatnej reklamy (z ang. PPC – Pay Per Click czyli płatność za kliknięcie) trudno uzyskać jakiekolwiek efekty na swoim fanpage’u, gdyż Facebook mocno tnie zasięgi!

Facebook
www.pexels.com

Jest kilka rzeczy od których najlepiej zacząć swoją promocję w Internecie:

  1. Zrób krótki research wśród swojej konkurencji.
  2. Wybierz słowa kluczowe.
  3. Zastanów się nad zasięgiem, grupą docelową i lokalizacją reklam.
  4. Ustal swoje cele.
  5. Określ budżet reklamowy.
  6. Nie bój się testować swoje reklamy, modyfikuj je i obserwuj efekty.

W większości przypadków okazuje się, że płatna reklama zwraca się z nawiązką. Firmy pozyskują nowych potencjalnych klientów, zwiększają swoją sprzedaż oraz rozpoznawalność marki. Dlaczego? Tego typu inwestycje w płatną reklamę bardzo szybko się zwracają, ponieważ mogą być idealnie nastawione na Twoją grupę odbiorców.

Bardzo możliwe, że Twoje przychody wzrosną o 100, 200, 500% w ciągu miesiąca. Takie przypadki zdarzają się wielu przedsiębiorstwom.

W temacie reklam pisaliśmy już kilkukrotnie, co może Ci się szalenie przydać:
10 rzeczy, które mogą Cię zaskoczyć w kreatorze reklam na Facebook część 1, część 2  oraz Jak stworzyć dobrą kreację reklamową na fanpage?

Jak mawiał John Wanamaker:

 „Połowa pieniędzy,
którą wydaje na reklamę,
jest zmarnowana.
Problem w tym,
że nie wiem,
która to połowa”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here